Veselības Aprūpes Centrs

Veselības Aprūpes Centrs

Starptautiskais Veselības Tīkls

Mājas Lapa  /   Vīrieša Veselība  /  Kegela vingrinājumi vīriešiem

Kegel vingrinājumi vīriešiem. Kā atrast Best Kegel Vingrinājumi Program?

Kegel vingrinājumi vīriešiem. Kā atrast Best Kegel Vingrinājumi Program? 

Kegel vingrinājumi vīriešiem

Runa ir par pārsteigumu daudziem, lai uzzinātu, ka vīrieši faktiski var darīt Kegel vingrinājumi - un ka viņiem ir tik daudz labumu vīriešiem, kā viņi dara sievietēm.

No Kegel izmantošana ideja ir stiprināt iegurņa grīdas, kas ir muskuļu audu, kas kontrolē urīnizvadkanāla. Šie muskuļi ietver pubococcygeus, puborectalis, un iliococcygeus muskuļus. Kopā tie veido "Levator Ani" muskuļu grupu, kas atrodas abās iegurņa pusēs.
Šajā ziņā, ir jēga pieminēt, ka ikviens var redzēt rezultātus Kegel izmantot.
Iegurņa grīda ir svarīga daļa no dažādām ķermeņa funkcijām,gremošanas sistēmu un dzimumorgāniem iekļauti. Lai gan tas nav plaši apspriests un reklamē, Kegel vingrinājumi ir izdevīga vīriešu seksuālo dzīvi un var palīdzēt novērst noteiktu seksuālo disfunkciju un pat palīdzēt uzlabot erekciju un palielināt dzimumlocekļa!

Ieguvumi no Kegel Vingrinājumi vīriešiem

Kegel vingrinājumi ir salīdzinoši tādas pašas priekšrocības ikvienam, neskatotiesuz dzimumu.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Ieguvumi no Kegel Vingrinājumi vīriešiem
Tomēr ir daudzi faktori, kas var vājināt vīrieša iegurņa grīdas, kas vienkārši nebūtu notiek bioloģiski sievietes ķermeņa, kur Kegel vingrinājumi varētu ietekmēt un palīdzēt vīriešiem vairāk nekā sievietes.
Piemēram, prostatas jautājumiem vai noņemšana vājinās iegurņa grīdas.

Kā sākt Kegel Vingrinājumi

Ja jūs vēlaties sākt darīt Kegel vingrinājumi, ir svarīgi vispirms atrast pareizo muskuļus strādāt, kas var būt mazliet mulsinoši.

Lai atrastu savu iegurņa muskuļus,mēģiniet apstāšanās sevi vidū urinācijas, pievelkot iegurņa grīdas,vai muskuļus jūs izmantojat, lai apturētu sevi no gāzu uzkrāšanās.

Muskuļi, ko izmanto, lai veiktu šos manevrus ir muskuļi vēlaties koncentrēties uz veicot Kegel vingrinājumi - viņi jūsu iegurņa grīdas!

Pelvic Floor Muscles
Iegurņa grīdas muskuļus
Būtu justies kā stingrāku pamatnes iegurņa, it kā jūsu zemāks iegurnis ir nepieredzējis sevi uz augšu un uz ķermeņa.
Zinot, kā aktivizēt un mērķa viņiem ir galvenais, lai pareizi dara Kegel vingrinājumi.
Izmēģiniet dažas prakses kārtās stingrāku un atbrīvojot iepazīties ar rīcību un to, kā tā uzskata.

Kā to izdarīt Kegel Exercises

Kad esat atradis savu iegurņa grīdas muskuļus un zina, kā noslēgt līgumu tiem, jūs varat sākt jūsu Kegel vingrinājumi.

Lielākā daļa Kegel vingrinājumi ir diezgan vienkārši, kad esat iepazinušies ar savu iegurņa grīdas, un iesaistīt tieši to, ko mēs esam jau gājusi vairāk: kontrakcijas un atbrīvošanu.

  • Lai sāktu, atrast ērtu pozīciju. Lielākā daļa iesācējiem ir vieglāk praktizēt guļus vai sēžot, bet Kegel vingrinājumi var izdarīt jebkurā stāvoklī.
  • Izelpot pilnīgi, lai jūsu plaušas ir tukšas.
  • Jūsu ieelpot, līgums jūsu iegurņa grīdas muskuļus un turiet tos cieši. Sākumā jūs varat turēt apmēram 3 sekundes, un atbrīvot jūsu izelpot. Kā jūsu iegurņa grīda kļūst spēcīgāka, jūs varat sākt paplašināt savu tur līdz 10 sekundēm vai vairāk (kā redzat fit), un atbrīvojot vēl 10 sekundes.
Atcerieties, ka par šiem ilgāk tur, jūs vēlaties veikt dažas ieelpo un izelpošanu vidū jūsu kontrakcijas.
Saistot savu Kegel vingrinājumi ar savu elpu padarīs kustību vairāk šķidruma un palīdzēt dot vairāk enerģijas iegurņa zonā.

Lai pilnveidotu savu Kegel izmantot, mēģiniet nav flex citus muskuļus, piemēram, vēdera, ciskas vai sēžamvieta. Orientēšanās iegurņa grīdas - un tikai iegurņa grīdas - palīdzēs jums iemācīties izmantot šos īpašos muskuļus vairāk apzināti un atsevišķi no pārējā ķermeņa.
Ideālā gadījumā jūs vēlaties darīt aptuveni 10 REPS no kontrakcijas / release duo, un 3 kopas, kas 10 REPS dienā, lai iegūtu vislabākos rezultātus.
Vissvarīgākā daļa, kad jūs izvēlaties to darīt, ir padarīt Kegel vingrinājumi daļa no jūsu ikdienas rutīnas,lai redzētu rezultātus jūs vēlaties.

Kad jūs redzēt rezultātus Kegel Vingrinājumi

Ja jūs aktīvi dara savu ikdienas Kegel vingrinājumi, jūs, iespējams, redzēt rezultātus, kas pirmajās nedēļās. Tomēr dažiem tas var ilgt līdz pat dažiem mēnešiem.
Esiet pacietīgi un palikt motivēti saglabāt savu ritmu, un jūs gūt labumu no tiem.

Jautājiet savam ārstam palīdzībai

Ask Your Doctor for Help
Jautājiet savam ārstam palīdzībai
Ja jūs neesat pārliecināts, vai jūs darāt savu Kegel vingrinājumi pareizi, vai, ja jūs vienkārši vēlaties dziļāk izpētīt iegurņa grīdas, jautājiet savam ārstam.
Ne tikai viņi var sniegt savu profesionālo padomus par savu unikālo ķermeni, bet viņiem ir piekļuve biofeedback tehnoloģiju.
Biofeedback apmācību,šajā gadījumā, sastāv no nelielas zondes taisnajā zarnā, vienlaikus darot savu Kegel vingrinājumi, kas sekos, kuras muskuļi ir aktivizēts, un kas tiem vajadzīga palīdzība. Tas parādīs jūsu vispārējo iegurņa darbību.

Tas var būt īpaši noderīgi, ja jūs ciešat no kāda no tālāk minētajiem nosacījumiem.

Kegel Vingrinājumi overaktīvas urīnpūšļa

Kegel vingrinājumi var būt īpaši efektīvs, ja Jums ir par overaktīvuurīnpūsli, urīna noplūde, vai urīna nesaturēšana.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Kegel Vingrinājumi overaktīvas urīnpūšļa
Stiprinot jūsu iegurņa grīdas,jums ir mācību ķermeņa un muskuļus, kas kontrolē urīnizvadkanāla, kas ir muskuļu, kas ļauj urīna iet, un uztur to no iet.
Ja šie muskuļi ir vāji, jūsu ķermeņa ir maz, lai nav nekādas kontroles pār urīna atveri, padarot to grūti kontrolēt urinēšanu.
Izolējot jūsu iegurņa grīdas dos jums lielāku kontroli pār savu urinēšanu un apmācīt muskuļus sarauties un atbrīvot urīnu tikai tad, kad nepieciešams. Absolvējot ilgākturstur jūsu Kegel vingrinājumi, 10-20 sekundes, ar tādu pašu daudzumu atpūtas laika starp, dos jums vislabākos rezultātus.

Kegel vingrinājumi Erekcijas disfunkcija

Ja Jums ir erektilā disfunkcija, Kegel vingrinājumi var gūt labumu jums, too!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Kegel vingrinājumi Erekcijas disfunkcija
Pārsteidzoši, jūsu iegurņa grīdas muskuļus arī spēlē lomu, izstrādājot un saglabājot erekciju - šie muskuļi tiek aktivizēti tajā pašā laikā, kad asinis meldri uz jūsu dzimumlocekļa.
Tas ir kopīgs nepareizs, ka jūsu dzimumlocekļa darbojas kā muskuļu. "Mīlestība muskuļu" ir faktiski tikai iegurņa grīdas.
Ja jūs esat kādreiz bijusi iespēja paaugstināt un samazināt jūsu dzimumlocekļa, bet uzcelt, muskuļi jūs izolējot ir faktiski jūsu iegurņa muskuļus!

Daži ir pat ziņots intensīvākas orgasms pēc stiprinot iegurņa grīdas. Kontrakcijas jūsu Kegel vingrinājumi erektilās disfunkcijas jāilgum apmēram 8 sekundes, ar apmēram 8 sekunžu atpūtu pa.

Kegel vingrinājumi Priekšlaicīga ejakulācija

Ja jums atrast sev ejaculating agrāk nekā vēlamo dzimumakta laikā, jūsu iegurņa grīdas muskuļi varētu būt vainīgi. Daudzi pētījumi liecina, ka vīriešu vairākums, kas regulāri Kegel vingrinājumi redzēt vispārēju uzlabojumu viņu seksuālo sniegumu.

Cik viņi strādā, lai kontrolētu urinēšanu un zarnu kustības, iegurņa grīdas muskuļus kontrolēt ejakulācija, kā arī. Viņi strādā kā levee, ka, ja spēcīga, var būt daudz ilgāk.
Šajā ziņā nav pārsteidzoši, ka vāja iegurņa grīda nebūs efektīva, saglabājot ejakulāciju.
Īsāk sakot, jums būs lielāka vispārējā kontrole pār saviem dzimumorgāniem ar regulāriem un atkārtotiem Kegel vingrinājumiem - un, pateicoties tam, jūsu seksuālo dzīvi tikai iegūt labāku un labāku. Lai ārstētu šo, lielākā daļa vīriešu uzskata, ka darba ātri Kegels nevis lēni tur darbu vislabāk. Rapid Kegels sastāv no ātras kontrakcijas un atbrīvošanu, ar ātrumu aptuveni viens komplekts sekundē, 10 atkārtojumiem.

Tas būs grūtāk, ja jūs esat jaunāks Kegel vingrinājumi, lai sāktu ar lēnu tur un izlaidumi, lai sāktu, iepazīties ar darbību un muskuļus iesaistīti. Jūs varat galu galā darīt maisījums ātru un lēnu Kegels, kas var dot jūsu iegurņa muskuļus vairāk izturības un izturību.

Kegel vingrinājumi hemoroīdi

Viens no galvenajiem iemesliem hemoroīdi ir celms uz apakšējā taisnās zarnas dēļ virsreaģa spiedienu zarnu kustības laikā.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Kegel vingrinājumi hemoroīdi
Tāpat kā jebkurš muskuļu, ja uzstājām pārāk tālu, kad spēks un / vai veiklība vienkārši nav tur vēl, jūs varētu sabojāt to.
Stiprināšana muskuļus, kas kontrolē jūsu taisnās zarnas - kas veido daļu no jūsu iegurņa grīdas - padarīs iet zarnu kustības vieglāk, un palīdzēs novērst hemoroīdi veidošanos.
Tomēr Kegel vingrinājumi nepadara esošo hemoroīdi pazūd. Tos nedrīkst uzskatīt par hemoroīdi ārstēšanas iespēju. Lai to, jums būs nepieciešama intensīvāka aprūpe. Ko Kegels darīs attiecas stingri kā preventīvs pasākums.

Holding jūsu Kegels apmēram 10 sekundes šeit - vai, strādājot līdz 10 sekundēm, kā mērķis - ar vienādu balstu starp, dos jums atbalstu.

Kegel Vingrinājumi Program

Kegel vingrinājumi vīriešiem ir drošāki un lētāki, tad tabletes vai ķirurģiskas procedūras. Bet jums vajadzētu atrast programmu, kas patiešām darbojas. Ir dažas lietas, jums vajadzētu paturēt prātā.

Protams, ne visas programmas ir patiešām noderīga. Jūs varat maksāt naudu un saņemt neko. Un jūs arī varat atrast bezmaksas programmas, kas autori uzstāt uz to lietderību.

Kā izvēlēties Kegel Vingrinājumi programma vīriešiem?

Ikvienam patīk lēti piedāvājumi un darījumus, un, ja viņi nevar iegūt konkrētu lietu bez maksas, viņi vēlas iegūt labāku piedāvājumu. Veselības aprūpes metodes ir vienādas, un jūs varētu vēlēties meklēt zemu izmaksu un pat pilnīgi bezmaksas programmas. Mēs visi vēlamies, lai būtu labs pirkums.
Kad produkts var ietekmēt jūsu veselību, tad ir ļoti svarīgi, lai apskatīt tuvāk par to, ko jūs gatavojaties iegādāties. Kāpēc ne riskēt ar savu veselību? Šī ir viena no svarīgākajām lietām, kas mums ir.
Arvien vairāk organizāciju rada veselības risinājumus, kas teorētiski palīdz uzlabot cilvēka fizisko veselību, motivāciju, spēku, seksuālo piedziņu un pat palīdz palielināt dzimumlocekļa! Katrs uzņēmums paziņos, ka viņu produkts noteikti darbosies labi. Bet ļoti bieži vīriešu sapņi un cerības ir tikai izmanto šie uzņēmumi, lai gūtu peļņu par tiem.

Best Kegel Exercises Program
Best Kegel Vingrinājumi Program
Gadījumā, ja jums tiešām ir nepieciešams, lai uzlabotu savu seksuālo sniegumu, un jūs esat gatavi veltīt nepieciešamos centienus un laiku, ignorēt visus, ka bezmaksas izmēģinājuma risinājumus, lieta, kas jums nepieciešams, ir visu dabas, bez riska un pārbaudītas Kegel vingrinājumi programma vīriešiem.

Best Kegel Vingrinājumi Program

Kā izvēlēties labāko Kegel vingrinājumi programma vīriešiem?

  • Pirmā svarīga lieta, izvēloties labāko Kegel vingrinājumi programmas ir veids apmācību. Jūs labāk veikt vienu, kas ir video. Šīs programmas dod jums iespēju skatīties, kā vingrinājumi tiek darīts, un jūs varat viegli darīt tos labi. Kā likums, bez maksas Kegel vingrinājumi programmas ir pieejamas teksta versiju tikai.
  • Centieties, lai uzzinātu, kādi rezultāti būs izmantot dot. Nav nepieciešams pavadīt savu laiku praktizē, ja nav pierādīts rezultātus var sasniegt. Tikai daži Kegel vingrinājumi programmas var garantēt panākumus. Izvēlieties tos, kurus apstiprina daži medicīnas eksperti. Jāatzīmē, ka bezmaksas Kegel vingrinājumi programmas nevar apstiprināt medicīnas eksperti vai atbalsta klīniskos pētījumos.
  • Programmas izmaksas ir svarīgas arī, un cenas ir tik atšķirīgas, ka ir viegli sajaukt. Un šeit jums vajadzētu atcerēties divus jau minētos punktus. Nav svarīgi, cik zemu cenu, programma bez diviem punktiem iepriekš nav labs.
  • Katrai programmai ir jāstā spēkā. Kad klientiem tiek dota nauda atpakaļ garantiju, tad ir vairāk iespēju, lai saņemtu to, kas jums nepieciešams. Jūs varat saņemt pārliecību, piemēram, ka nauda daļēji tiks atgriezta, kad solītais rezultāts netiks sasniegts (piemēram, 2 mēnešu laikā). Nav nepieciešams maksāt par kaut ko, kas nenodrošina panākumus jūsu ārstēšanu.
  • Neskatoties uz to, ka jums būs darīt vingrinājumus pats, klientu atbalsta sistēma ir vēlama, jo jums varētu būt nepieciešama palīdzība vai jūsu jautājumiem atbildēja. Bezmaksas Kegel vingrinājumi programmas nav nekādu profesionālu atbalstu. Centieties neīst savu FAQ un dalībnieku forumos; tos parasti uzrauga cilvēki bez medicīniskās izglītības, tāpēc viņiem nav nekādas atbildības par viņu padomiem un atbildēm.

Kegel vingrinājumi vīriešiem. Kopsavilkuma.

Ja jūs vēlaties, lai programma būtu efektīva, tad tai vajadzētu atbildēt uz virkni prasību. Ja nav kāda komponenta, tad tas ir grūtāk, lai sasniegtu panākumus.
Ja programma jūs izmantojat ir droša un pierāda eksperti, jums nebūs blakusparādības, bet reālus rezultātus tikai. Tātad, mēģiniet iegūt visu informāciju par programmu, jums ir iespēja atrast.
Ja jūs vēlaties, lai būtu uzticama programma, tad jūs varat izlasīt Kegel vingrinājumi forums, kur tiesības programma tiks ieteikts jums. Programmas tur pārskata klienti. Kuras ir visvairāk ieteicams? Ņemiet vērā šo informāciju un veiciet izvēli.

Atrast labāko Kegel vingrinājumi šajā forumā 


comments powered by Disqus